کد خبر : 208869
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آوریل 2024 - 12:19

تاریخ انتشار فیلم «مرد گرگ نما» از کمپانی بلومهاوس به زمستان ۲۰۲۵ تغییر کرد

تاریخ انتشار فیلم «مرد گرگ نما» از کمپانی بلومهاوس به زمستان ۲۰۲۵ تغییر کرد

  به گزارش دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده بر اساس گزارش ددلاین، علاقه‌مندان ژانر وحشت باید کمی بیشتر برای دیدن تبدیل شدن کریستوفر ابوت به «مرد گرگ نما» صبر کنند. در حالی که قرار بود این فیلم ترسناک اواخر امسال اکران شود، حالا تاریخ نمایش آن به 17 ژانویه 2025 (27 دی

 

به گزارش دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده بر اساس گزارش ددلاین، علاقه‌مندان ژانر وحشت باید کمی بیشتر برای دیدن تبدیل شدن کریستوفر ابوت به «مرد گرگ نما» صبر کنند. در حالی که قرار بود این فیلم ترسناک اواخر امسال اکران شود، حالا تاریخ نمایش آن به 17 ژانویه 2025 (27 دی 1404) تغییر پیدا کرده است.

این فیلم می‌توانست نزدیک به هالووین امسال اکران شود که استراتژی موفقی برای کمپانی بلومهاوس با فیلم «پنج شب در کنار فردی» در سال گذشته بود، اما برنامه‌ها تغییر کرده و سرنوشت «مرد گرگ نما» را تحت تاثیر قرار داده است. با اینکه این تاریخ برای یک اکران بزرگ ایده‌آل به نظر نمی‌رسد، فیلم «مگان» که در تعطیلات آخر هفته‌ی روز مارتین لوترکینگ اکران شد، به موفقیت بزرگی در گیشه جهانی دست یافت.

 

«مرد گرگ نما» به کارگردانی لِـی وَهانِل، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که توسط یک موجود درنده‌ی مرگبار مورد وحشت قرار می‌گیرند. فیلمبرداری این پروژه اخیراً آغاز شده است و همین موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه آیا می‌تواند به تاریخ اکران اولیه‌ی خود برسد یا خیر شده بود. با اینکه ساخت این فیلم با مشکلات متعددی از جمله کناره‌گیری رایان گاسلینگ از نقش اصلی به دلیل تداخل برنامه‌های کاری مواجه شد، کمپانی بلومهاوس همچنان به آن اطمینان دارد.

 

عوامل سازنده‌ی «مرد گرگ نما» سخت در حال کار بر روی تولید این فیلم هستند و اگرچه ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا روی پرده‌ی نقره‌ای نمایش داده شود، اما مخاطبان سال جدید خود را با یک قرار ترسناک آغاز خواهند کرد.

 

کریستوفر ابوت نقش اصلی را بازی می‌کند و حضور برخی از بازیگران نقش مکمل «مرد گرگ نما» نیز تایید شده است. جولیا گارنر و سم جگر نیز در این پروژه حضور خواهند داشت، هرچند نقش آنها در داستان فاش نشده است. در حالی که گاسلینگ دیگر در این فیلم بازی نمی‌کند، او همچنان به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار کن کائو، بئاتریز سکوئرا و مِل تِرنِر به «مرد گرگ نما» وابسته است. جیسون بلوم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت که می‌تواند روند موفقیت‌های اخیر استودیوی او در گیشه جهانی را ادامه دهد. 

 

چه کسی ” مرد گرگ نما ” را نوشت؟

برای بازآفرینی تراژدی مرد گرگ نما، فیلمی که بر اساس اثر کلاسیک سال 1941 ساخته‌ی جرج واگنر است، نیاز به فیلمنامه‌نویسانی بود که بتوانند با مهارت، چرخشی تازه به این داستان بدهند. به همین دلیل، علاوه بر لی وهانل (کارگردان)، نویسندگان دیگری نیز برای نگارش فیلمنامه استخدام شدند: ک Corbett Tuck، Lauren Schuker Blum و Rebecca Angelo.

شوکر، Blum و آنجلو به تازگی با همکاری هم فیلمنامه‌ی «پول احمقانه» را نوشته‌اند، کمدی‌ای بیوگرافیک که به ماجرای سقوط سهام گیم‌استاپ در سال 2021 می‌پردازد. باید منتظر اکران فیلم «مرد گرگ نما» در 17 ژانویه 2025 باشیم تا ببینیم این نویسندگان بااستعداد چگونه روایت جدیدی بر اساس داستان مرد گرگ نما خلق کرده‌اند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح