کد خبر : 208855
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 - 15:29

سرانجام اپل موافقت کرد که پشتیبانی RCS را در سال آینده به آیفون ارائه کند

سرانجام اپل موافقت کرد که پشتیبانی RCS را در سال آینده به آیفون ارائه کند

به گزارش مفهوم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش‌ها، اپل در سال 2024 با استفاده از پروتکل RCS (خدمات ارتباطی غنی) در تلاش است تا تجربه ارسال پیامک بین دستگاه‌های آیفون و اندروید را بهبود بخشد. استاندارد جدید RCS در کنار iMessage کار می‌کند و چندین ویژگی پیام رسانی از جمله رسید خواندن،

Apple Finally Agrees to Bring RCS Support to iPhone Next Year

به گزارش مفهوم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش‌ها، اپل در سال 2024 با استفاده از پروتکل RCS (خدمات ارتباطی غنی) در تلاش است تا تجربه ارسال پیامک بین دستگاه‌های آیفون و اندروید را بهبود بخشد. استاندارد جدید RCS در کنار iMessage کار می‌کند و چندین ویژگی پیام رسانی از جمله رسید خواندن، نشانگرهای تایپ، توانایی تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. RCS می تواند از طریق داده تلفن همراه یا Wi-Fi کار کند. در حال حاضر، تلفن های اندرویدی و اپراتورها از استاندارد پیام رسانی RCS پشتیبانی می کنند. گفته می شود که این ویژگی از طریق به روز رسانی نرم افزاری در سال آینده به مدل های آیفون نیز خواهد رسید.

طبق گزارش 9to5Mac، سخنگوی اپل در بیانیه ای اعلام کرد که آیفون از سال آینده پشتیبانی RCS (خدمات ارتباط غنی) را به دست خواهد آورد. این گزارش به نقل از این بیانیه – “در اواخر سال آینده، ما پشتیبانی از RCS Universal Profile را اضافه خواهیم کرد، استانداردی که در حال حاضر توسط انجمن GSM منتشر شده است. ما معتقدیم RCS Universal Profile در مقایسه با SMS یا MMS تجربه همکاری بهتری را ارائه می دهد. در کنار iMessage کار خواهد کرد، که همچنان بهترین و امن ترین تجربه پیام رسانی برای کاربران اپل خواهد بود.” ما برای نظر دادن با اپل تماس گرفتیم.

ویژگی RCS از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری در سال آینده روی مدل‌های آیفون راه‌اندازی می‌شود و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های سبک iMessage را به پیام‌رسانی بین کاربران آیفون و اندروید از جمله رسید خواندن و نشانگرهای تایپ اضافه می‌کند. همچنین کاربران با پروتکل جدید می توانند عکس ها و فیلم های با وضوح بالا را بین گوشی های آیفون و اندروید به اشتراک بگذارند و دریافت کنند. استفاده از RCS در مدل‌های آیفون همچنین به افراد امکان می‌دهد موقعیت مکانی خود را در رشته‌های متنی به اشتراک بگذارند و چت‌های گروهی را به سرعت انجام دهند. برخلاف پیامک های معمولی، RCS می تواند از طریق تلفن همراه و Wi-Fi نیز کار کند. پیام‌های RCS می‌توانند مانند پیام‌های SMS به رنگ سبز نشان داده شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح