کد خبر : 208839
تاریخ انتشار : شنبه 7 اکتبر 2023 - 20:32

نقشه راه دسترسی اولیه Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 فاش شد

نقشه راه دسترسی اولیه Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 فاش شد

به گزارش مفهوم نیوز و به نقل از گسمارنا Realme ماه گذشته برنامه دسترسی زودهنگام Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای Realme GT2 Pro اعلام کرد و اکنون این شرکت لیستی از گوشی های هوشمند واجد شرایط دسترسی زودهنگام Realme UI 5.0 را به اشتراک گذاشته است. این لیست شامل بیش از

به گزارش مفهوم نیوز و به نقل از گسمارنا Realme ماه گذشته برنامه دسترسی زودهنگام Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای Realme GT2 Pro اعلام کرد و اکنون این شرکت لیستی از گوشی های هوشمند واجد شرایط دسترسی زودهنگام Realme UI 5.0 را به اشتراک گذاشته است.

این لیست شامل بیش از دوجین دستگاه است و گوشی‌های هوشمند بعدی در صف دسترسی زودهنگام به Realme UI 5.0 GT Neo 3 و GT Neo 3 150W هستند. ریلمی تاریخ خاصی را به اشتراک نگذاشته است، اما به روز رسانی در این ماه برای هر دو گوشی در دسترس خواهد بود.

ماه آینده، پنج گوشی هوشمند دیگر، از جمله Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+، به Realme UI 5.0 دسترسی زودهنگام خواهند داشت. برای نقشه راه کامل می توانید تصویر زیر را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که این نقشه راه دسترسی اولیه Realme UI 5.0 فقط برای هند است و جدول زمانی و لیست دستگاه‌های واجد شرایط ممکن است برای کشورهای دیگر متفاوت باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح