کد خبر : 208849
تاریخ انتشار : جمعه 27 اکتبر 2023 - 16:47

گزارش: سری گلکسی اس 24 سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود، ممکن است عملکرد بهتری از سری پیکسل 8 داشته باشد

گزارش: سری گلکسی اس 24 سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود، ممکن است عملکرد بهتری از سری پیکسل 8 داشته باشد

به گزارش مفهوم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سری پیکسل 8 گوگل در هفته اول اکتبر با چندین ویژگی هوش مصنوعی مولد معرفی شد. اکنون، شایعات اولیه حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال رقابت با گوشی‌های جدید پیکسل با افزودن ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی به سری گلکسی اس 24 آینده است. سامسونگ

Samsung Galaxy S24 Series to Launch With AI Capabilities, Might Outperform Pixel 8 Series: Report

به گزارش مفهوم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سری پیکسل 8 گوگل در هفته اول اکتبر با چندین ویژگی هوش مصنوعی مولد معرفی شد. اکنون، شایعات اولیه حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال رقابت با گوشی‌های جدید پیکسل با افزودن ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی به سری گلکسی اس 24 آینده است. سامسونگ می تواند ابزارهای هوش مصنوعی مولد شبیه ChatGPT و Google Bard را در گوشی های هوشمند گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا بسته بندی کند. با این توسعه، کاربران می توانند متنی را از دستورات و هوش مصنوعی تولید کننده متن به تصویر در دستگاه های Galaxy S24 خود ایجاد کنند. سری گلکسی اس 24 سامسونگ ممکن است اوایل سال آینده رسمی شود.

گزارش SamMobile به نقل از منابع صنعتی ادعا می‌کند که سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را به “هوشمندترین گوشی‌های هوش مصنوعی تا کنون” تبدیل کند، حتی از آخرین سری پیکسل 8 گوگل نیز پیشی بگیرد. غول الکترونیکی کره جنوبی ظاهراً از ویژگی هایی شبیه ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Google Bard در گوشی های پرچمدار استفاده خواهد کرد. این به کاربران گلکسی اس 24 اجازه می دهد تا بر اساس چند کلمه کلیدی محتوا و داستان بسازند.

Galaxy S24 و Galaxy S24+ در برخی مناطق مانند کانادا و ایالات متحده دارای چیپست Exynos 2400 سامسونگ هستند، در حالی که گلکسی S24 Ultra می تواند در همه بازارها بر روی Snapdragon 8 Gen 3 SoC اجرا شود. پردازنده داخلی این شرکت می‌تواند ویژگی‌های AI مولد متن به تصویر را ارائه دهد و برخی از این قابلیت‌ها احتمالاً به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند. انتظار می‌رود عملکرد گفتار به متن نیز بهبودهایی را شاهد باشیم.

انتظار می رود دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ مکالمات انسانی و هوشمندانه تری با کاربر داشته باشد. بیکسبی می‌تواند قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری داشته باشد و آن را برای رقابت با دستیار گوگل و بارد آماده کند. انتظار می رود تراشه های جدید اگزینوس و اسنپدراگون در سری گلکسی اس 24 عملکرد بهتری نسبت به چیپست تنسور G3 پیکسل 8 در وظایف هوش مصنوعی داشته باشند.

گمان می رود سامسونگ گوشی های هوشمند گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را در ژانویه سال آینده معرفی کند. این می تواند با فریم های تیتانیومی به جای آلومینیوم عرضه شود. گفته می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا با فناوری جدید باتری EV عرضه می‌شود تا عمر باتری را بهبود بخشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح