کد خبر : 208677
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 می 2023 - 1:52

دوره آموزشی صنایع‌دستی در زندان دامغان برگزار شد

دوره آموزشی صنایع‌دستی در زندان دامغان برگزار شد

به گزارش ایلنا، مجتبی اکبرپور اظهار کرد: این اداره با همکاری اداره زندان شهرستان و شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان، دوره آموزشی گوهر تراشی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را در زندان دامغان برگزار کرد. وی با اشاره به نقش مستقیم صنایع‌دستی در اشتغال‌زایی، افزود: کمک به کاهش بزهکاری و جلوگیری از تکرار جرم

دوره آموزشی صنایع‌دستی در زندان دامغان برگزار شد

به گزارش ایلنا، مجتبی اکبرپور اظهار کرد: این اداره با همکاری اداره زندان شهرستان و شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان، دوره آموزشی گوهر تراشی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را در زندان دامغان برگزار کرد.

وی با اشاره به نقش مستقیم صنایع‌دستی در اشتغال‌زایی، افزود: کمک به کاهش بزهکاری و جلوگیری از تکرار جرم با کسب مهارت‌های هنری در ایجاد زمینه‌های اشتغال مدد جویان، از اهداف اصلی برگزاری این دوره بود.

اکبرپور بیان کرد:  با برگزاری این دوره آموزشی، ۴۱ نفر زندانی از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان، ایجاد زمینه‌های لازم برای باز اجتماعی شدن و کسب مقبولیت مددجویان پس از دوران حبس را امری مهم و ضروری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این آموزش‌ها بتواند زمینه‌ درآمدزایی این افراد را فراهم کرده و مشکلات معیشتی خانواده‌هایشان را کاهش دهد.

وی افزود: در پایان این دوره، برای قبول‌شدگان در آزمون نهایی، گواهی آموزشی صادر می شود.انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح