کد خبر : 208867
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مارس 2024 - 18:07

ساخت یک استراتژی سئو در سال 2024

ساخت یک استراتژی سئو در سال 2024

  الگوریتم ها استراتژی های همیشه فعال هوش مصنوعی. عرصه بهینه سازی موتورهای جستجو توسط طیف وسیعی از نیروهای مختلف در حال تغییر است – و ما هنوز در صدر الفباییم. برای رهبران کسب و کار و بازاریابان، تلاش برای همگام شدن در این محیط چالش برانگیز است، اما بسیار سودمند است. در حالی که

 

الگوریتم ها استراتژی های همیشه فعال هوش مصنوعی. عرصه بهینه سازی موتورهای جستجو توسط طیف وسیعی از نیروهای مختلف در حال تغییر است – و ما هنوز در صدر الفباییم.

برای رهبران کسب و کار و بازاریابان، تلاش برای همگام شدن در این محیط چالش برانگیز است، اما بسیار سودمند است. در حالی که ظهور هوش مصنوعی و عادات در حال تکامل کاربر مطمئناً آینده جستجو را تغییر می‌دهد، سئوی ارگانیک همچنان یک ابزار ثابت برای رشد دیجیتالی در حال حاضر و آینده است.

 

راهنمای ما برای ایجاد یک استراتژی سئو در سال 2024 به شما کمک می کند تا بهترین شیوه های مدرن را با اصول پایدار این حرفه مرتبط کنید.

 

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو سنگ بنای دیجیتال مارکتینگ است. این چارچوبی است که رویکرد شما را برای به دست آوردن نمایان شدن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای عبارات ارزشمند برای تجارت شما راهنمایی می کند.

 

تلاش های استراتژیک SEO منجر به جریان پایدار و مقرون به صرفه از ترافیک ارگانیک می شود و افراد مرتبط را به وب سایت یا صفحات فرود شما می آورد. از آنجایی که کوکی‌های ردیابی شخص ثالث محو می‌شوند و نرخ رسانه‌های پولی افزایش می‌یابد، سئوی ارگانیک یک اولویت فزاینده برای رهبران بازاریابی است که می‌خواهند رشد بلندمدت را با بودجه‌های محدود تقویت کنند.

 

ارکان کلیدی یک استراتژی سئو

برخی از مؤلفه‌ها که یک یا دو دهه پیش در این فهرست ظاهر می‌شدند ناپدید شده‌اند، زیرا گوگل الگوریتم جستجوی خود را به گونه‌ای تکامل داده است که با تعامل کاربر به جای سیگنال‌های رتبه‌بندی سنتی هدایت شود. “پر کردن کلمات کلیدی” چیزی از گذشته است – تنها راه برای رتبه بندی برای شرایط رقابتی از طریق محتوای با کیفیتی است که هدف جستجو را ارائه می دهد.

 

با توجه به آنچه گفته شد، مدلی وجود دارد که بازاریابان B2B می توانند از آن استفاده کنند تا با کمک داده های با کیفیت و تخصص، موفقیت در سئو را به طور قابل اعتماد هدایت کنند. حول این شش ستون سئو بسازید:

 

 

تحقیق کلمات کلیدی

همه چیز از اینجا شروع می شود. تحقیقات کلمات کلیدی اساس استراتژی سئو را تشکیل می دهد و عبارات و عباراتی را که نام تجاری شما قصد دارد برای آنها ظاهر شود را شناسایی می کند. اینها سوالاتی هستند که مشتریان آینده شما می پرسند. مشکلاتی که سعی در حل آنها دارند

در TopRank Marketing، ما یک رویکرد مبتنی بر هدف برای تحقیق کلمات کلیدی، توسعه نقشه‌های موضوعی که به برندها کمک می‌کند تا وسعت نیازها و کنجکاوی‌ها را برای خریداران در مراحل مختلف برطرف کنند، اتخاذ می‌کنیم.

 

محتوای سئو

محتوا سوختی است که یک استراتژی سئو را اجرا می کند. بازاریابی محتوایی سئو به ایجاد و بهینه سازی محتوای وب که هم برای انسان ها و هم برای موتورهای جستجو طنین انداز می شود، اشاره دارد.

 

سئو فنی

اگرچه بازاریاب‌ها دیگر نمی‌توانند با پر کردن کلمات کلیدی یا جمع‌آوری بک لینک‌های بی‌کیفیت «با سیستم» بازی کنند، اما هنوز هم عناصر فنی وجود دارد که باید برای اطمینان از عملکرد محتوای سئوی شما مورد توجه قرار گیرند. این موارد عبارتند از: سرعت بارگذاری صفحه، خزیدن، سازگاری با موبایل و موارد دیگر.

 

لینک بیلدینگ

عمل لینک سازی به طور کلی با بک لینک ها همراه است که به عنوان شاخص های قدرتمند اعتبار و اعتبار برای موتورهای جستجو عمل می کنند. اما پیوند داخلی نیز برای کمک به خزنده ها برای درک درست سازماندهی موضوعی و تمرکز وب سایت شما حیاتی است.

 

تعمیر و نگهداری و بهینه سازی

همه چیز در دنیای تجارت به سرعت تغییر می کند. به همین دلیل مهم است که محتوای کلیدی مبتنی بر SEO را در وب سایت خود به طور مرتب به روز نگه دارید. Google از محتوای تازه و به‌موقع قدردانی می‌کند زیرا کاربران این کار را می‌کنند. بازاریابان همچنین می توانند از داده ها برای بهینه سازی، تغییر مسیر یا یکپارچه سازی صفحات موجود استفاده کنند.

 

گزارش و تحلیل

گزارش دهی عمیق جزء حیاتی هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ است و سئو تفاوتی ندارد. ردیابی روندهای جستجوی ارگانیک، رتبه بندی کلمات کلیدی، معیارهای تعامل وب سایت و سایر عوامل به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که استراتژی SEO شما در مسیر درست قرار دارد و نتایجی را ارائه می دهد که می توانید در سراسر سازمان به اشتراک بگذارید.

 

نحوه ساخت استراتژی سئو در 8 مرحله

شما می توانید کاوش گسترده تری از مراحل مربوط به ایجاد استراتژی سئو B2B را در راهنمای کامل ما بیابید، اما در اینجا خلاصه ای سریع از هشت مرحله وجود دارد که شما را در مسیر موفقیت شروع می کند:

 

  1. اهداف و KPIهای واضح را تنظیم کنید: اهداف خاصی را برای استراتژی سئوی خود تعریف کنید و آنها را با KPIهای قابل اندازه گیری مانند ترافیک ارگانیک، نرخ کلیک، رتبه بندی کلمات کلیدی و تبدیل هماهنگ کنید.
  2. انجام تحقیقات جامع سئو: در تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل مخاطبان و تحقیقات رقابتی غوطه ور شوید تا پایه ای قوی برای استراتژی خود ایجاد کنید.
  3. انجام ممیزی SEO: وضعیت فعلی سئوی وب سایت خود را برای شناسایی نقاط قوت، ضعف و فرصت های بهبود ارزیابی کنید.
  4. یک استراتژی محتوای SEO را توسعه دهید: برنامه ریزی محتوا را با اهداف سئو هماهنگ کنید، با تمرکز بر محتوای با کیفیت بالا و مرتبط سازماندهی شده توسط موضوعات کلیدی مرتبط با راه حل.
  5. بهینه‌سازی‌های روی صفحه و فنی را اجرا کنید: محتوا را با کلمات کلیدی معنایی، سرصفحه‌ها و جنبه‌های فنی مانند سرعت صفحه و نشانه‌گذاری‌های طرحواره بهینه کنید تا دید موتورهای جستجو را افزایش دهید.
  6. اجرای یک استراتژی لینک سازی: بک لینک ها را از منابع معتبر دریافت کنید و از لینک های داخلی برای افزایش رتبه بندی محتوا استفاده کنید.
  7. اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل مستمر: هوشیار باشید، روندها را رصد کنید و استراتژی‌ها را بر اساس الگوریتم‌های جستجو و رفتارهای کاربر در حال تکامل تطبیق دهید.
  8. گزارش سئو: تأثیر تلاش‌های سئوی خود را در سراسر سازمان برای ایجاد همسویی و سرمایه‌گذاری مستمر نشان دهید.

 

روند سئو چگونه باید بر استراتژی من در سال 2024 تأثیر بگذارد؟

در اینجا مروری اجمالی از مهم‌ترین روندهایی است که بر چشم‌انداز سئو تأثیر می‌گذارند، و اینکه چگونه بازاریابان چابک باید آنها را در استراتژی‌های خود در سال جاری در نظر بگیرند.

هوش مصنوعی و SGE

هوش مصنوعی بدون شک، مانند بسیاری از حوزه های دیگر بازاریابی و تجارت، مخل ترین نیرو در سئو است. اگر در ماه‌های اخیر جستجوهای آنلاین را انجام داده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که برخی از عملکردهای هوش مصنوعی در پلتفرم‌ها معرفی شده‌اند. به عنوان مثال، گوگل تجربه تولید کننده جستجو (SGE) خود را ارائه کرده است، که از این فناوری برای خلاصه کردن نتایج استفاده می کند و به جستجوگران کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند به طور موثرتر و شهودی بیابند.

 

شکی وجود ندارد که ابزارهای هوش مصنوعی مانند اینها تأثیری تدریجی بر رفتارهای جستجو و ترافیک وب خواهند داشت. همانطور که در یک مقاله خبری در سال 2023 در رویترز به اشتراک گذاشته شد، به گفته یکی از مدیران اجرایی یکی از مدیران، «طراحی برای SGE پیوندهایی را که در جستجوی سنتی ظاهر می‌شوند، به پایین‌تر از صفحه سوق داده است، با پتانسیل کاهش ترافیک به آن پیوندها تا 40 درصد. ناشران.”

 

بینش هایی مانند آن به طور قابل درک بازاریابان دیجیتال و برندها را نگران می کند. با این حال، باید توجه داشت که گوگل آشکارا بر هدایت ترافیک به وب‌سایت‌های منتشرکننده متمرکز است: «همانطور که هوش مصنوعی مولد را به جستجو می‌آوریم، به اولویت‌بندی رویکردهایی ادامه می‌دهیم که ترافیک ارزشمندی را به طیف گسترده‌ای از سازندگان، از جمله ناشران اخبار ارسال می‌کنند. یکی از سخنگویان گفت: از یک وب سالم و باز حمایت کنید.

 

همچنین، این کار بسیار در حال انجام است: طبق گفته گوگل، «هر گونه تخمین در مورد تأثیرات ترافیکی خاص حدس و گمان است و نماینده نیست، زیرا آنچه امروز در SGE می‌بینید ممکن است کاملاً متفاوت از آنچه در نهایت به طور گسترده‌تر در جستجو راه‌اندازی می‌شود به نظر برسد».

 

به عبارت دیگر، هیچ تصمیم عجولانه یا دراماتیکی در مورد استراتژی سئوی خود بر اساس آنچه تاکنون دیده‌ایم نگیرید. تا سال 2023، گوگل همچنان در حال پردازش 8.5 میلیارد جستجو در روز بود. با پایین آمدن نتایج در صفحه، می توان حدس زد که رتبه های ارگانیک بالاتر حتی بحرانی خواهد شد.

 

به روز رسانی الگوریتم اصلی

همه افراد در زمینه سئو می‌دانند که الگوریتم دائماً در حال تکامل Google چالش‌هایی را از نظر درک اینکه چه چیزی باید در اولویت قرار دهد، ایجاد می‌کند. خبر خوب برای بازاریابان B2B این است که این به‌روزرسانی‌ها تقریباً همیشه برای بهبود کیفیت و ارتباط نتایج طراحی شده‌اند. اگر برند شما محتوای عالی ایجاد می کند که خواسته و نیاز مخاطبان شما را ارائه می دهد، در وضعیت خوبی خواهید بود.

 

ما جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی (نوامبر 2023) را در وبلاگ خود پوشش دادیم و اشاره کردیم که هدف آن «افزایش کیفیت جستجو و کاهش شیوع محتوای بی‌کیفیت و هرزنامه در نتایج جستجو» است. می توانید جزئیات بیشتری در مورد تأثیر خاص بر آن به روز رسانی در پست پیدا کنید. برای پیشرفت های الگوریتم جستجوی آینده با وبلاگ ما همراه باشید.

 

تاکید روزافزون بر محتوای انسانی و متخصص

در عصر هوش مصنوعی، موتورهای جستجو تاکید بیشتری بر محتوای ساخته شده توسط انسان دارند که بر اساس تخصص واقعی است. این امر به ویژه در فضای بازاریابی B2B، جایی که راه حل ها پیچیده هستند و اعتماد اساسی است، بسیار مهم است.

آلیدا سولیس، متخصص بین‌المللی سئو، در جمع‌بندی پیش‌بینی‌های محتوای سئو در سال 2024 Moz، پیش‌بینی کرد: «احتمالاً شاهد به‌روزرسانی‌هایی برای تقویت محتوای ایجاد شده توسط انسان‌ها و متخصصان خواهیم بود». این تغییر پاسخی به استفاده رو به رشد از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. همچنین، گوگل ممکن است ابزارهای جدیدی را معرفی کند که محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و تعاملات اجتماعی را تشویق می کند. این حرکت می‌تواند تلاش کند تا مخاطبانی را که به پلتفرم‌هایی مانند TikTok جذب کرده‌اند، بازیابی کند.»

 

انسانیت محتوای خود را سرلوحه قرار دهید. با ارائه محتوایی که تجربه و قدرت موضوعی تیم شما را به ارمغان می آورد، به اصول E-E-A-T پایبند باشید. چالش های معتبر و نقاط دردناک را برای مخاطبان خود حل کنید. به خوانندگان کمک می کند تا به سرعت تأیید کنند که محتوا توسط یک شخص واقعی نوشته شده است، خطوط توسط نویسنده را مشخص کنید.

 

استراتژی سئوی خود را برای موفقیت در سال 2024 تنظیم کنید

به همان اندازه که دنیای سئو در نوسان است، اصول اولیه یکسان باقی می‌ماند: با ایجاد محتوای فوق‌العاده که تجربه‌ای عالی برای مخاطبان شما فراهم می‌کند، برند شما به احتمال زیاد رتبه‌بندی می‌شود و در نتایج گوگل دیده می‌شود، و با کیفیت بالا بدون پرداخت هزینه‌ای را به ارمغان می‌آورد.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح