کد خبر : 208686
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2023 - 20:14

قانون درآمدهای شهرداری‌ها از کمیسیون ماده 100 ابلاغ شد

قانون درآمدهای شهرداری‌ها از کمیسیون ماده 100 ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، انسیه ابوبصیری، امروز با اعلام این خبر، با اشاره به ابلاغ قانون درآمدهای شهرداری از محل تخلفات کمیسیون ماده 100 اظهار کرد: می‌توان با اجرای این قانون همه پرونده‌هایی که درگیری قضایی دارند را حل کرد. عضو شورای شهر زنجان، تعداد پرونده‌های درگیر با کمیسیون ماده 100 را 4

قانون درآمدهای شهرداری‌ها از کمیسیون ماده 100 ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، انسیه ابوبصیری، امروز با اعلام این خبر، با اشاره به ابلاغ قانون درآمدهای شهرداری از محل تخلفات کمیسیون ماده 100 اظهار کرد: می‌توان با اجرای این قانون همه پرونده‌هایی که درگیری قضایی دارند را حل کرد.

عضو شورای شهر زنجان، تعداد پرونده‌های درگیر با کمیسیون ماده 100 را 4 هزار فقره عنوان و تصریح کرد: حل این تعداد پرونده در واقع کمک به این تعداد خانوار است که با هدف روان سازی امور ابلاغ شده است.

وی، با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن قانون درآمدهای شهرداری‌ها تاکید کرد: در مورد اجرای این قانون به عینه چیزی نمی‌بینیم در حالیکه این قانون مشکل قلع و قمه بناها را تبدیل به درآمد می‌کند.

ابوبصیری، با بیان اینکه بر اساس قانون درآمدهای ناشی از کمیسیون اصل 100 این درآمد باید به ناوگان شهری در حمل و نقل عمومی اختصاص یابد، افزود: این درآمدها می‌تواند به حمل و نقل شهری زنجان که مشکلات زیادی هم دارد کمک کند.

عضو شورای شهر زنجان، با تاکید بر ضرورت توجه به اجرای قانون درآمدهای شهرداری افزود: توجه به این مهم ضمن اجرای قانون، به انتظارات شهروندان در مورد بهبود حمل و نقل هم پاسخگو خواهد بود.                                                                       

وی، تصمیم‌گیری در مورد مالکیت‌های قولنامه‌ای را در بخش مسکن مورد تاکید قرار داد و افزود: 90 درصد این مالکیت‌ها در سکونتگاه‌های غیررسمی که در برخی موارد سند هم دارند قرار دارد.

ابوبصیری، شرط شهرداری برای احداث بنا از اول را، مانع جدی برای حل مشکلات مالکیت‌های قولنامه‌ای عنوان کرد و گفت: شهرداری به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهری باید نسبت به اجرای قوانین اقدام کند.انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح