کد خبر : 208821
تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 21:46

نباید با صندوق‌های رای قهر کرد

نباید با صندوق‌های رای قهر کرد

علی اصغری با حضور در خبرگزاری ایلنای گلستان اظهار کرد: تا چند ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود چنانچه شرایط فراهم شود مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و در سرنوشت کشور شریک می‌شوند. انتخابات بزرگترین ارزشی است که جمهوری‌اسلامی به مردم داده است. وی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی سابقه دیرینه‌ای در

نباید با صندوق‌های رای قهر کرد

علی اصغری با حضور در خبرگزاری ایلنای گلستان اظهار کرد: تا چند ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود چنانچه شرایط فراهم شود مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و در سرنوشت کشور شریک می‌شوند. انتخابات بزرگترین ارزشی است که جمهوری‌اسلامی به مردم داده است.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی سابقه دیرینه‌ای در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دارد و در سنوات گذشته افرادی توانمند از این اتحادیه و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مجلس فرستاده‌ایم و در این‌ دوره هم افراد شایسته و توانمندی در سراسر استان از این تفکر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم در انتخابات، حضور حداکثری مردم را داشته باشیم باید افراد توانمند که نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی را قبول دارند تایید صلاحیت شوند. در تعیین صلاحیت افراد باید واقع‌ بینانه برخورد شود تا مردم انگیزه مشارکت داشته باشند و افزایش حضور مردم در انتخابات را شاهد باشیم.

وی افزود: اگر محدودیت تایید صلاحیت داشته باشیم قطعا مشارکت مردم در انتخابات کاهش پیدا خواهد کرد. جوانان خوبی در نظام تربیت شده‌اند که اگر به آنها توجه شود، می‌توانند مشارکت مردم بخصوص جوانان و بانوان را در انتخابات افزایش دهند.

وی یادآور شد: بی‌تفاوت شدن به انتخابات به صلاح مردم و کشور نیست و نباید با صندوق‌های رای قهر کرد. حاکمیت باید شرایط را فراهم کرده و اعتماد‌سازی کند.

دبیر اتحادیه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود: وضعیت معیشت مردم به دلیل تورم بالا بهم ریخته و شرایط مناسبی ندارند. وظیفه مسئولین است که به خواسته‌های مردم و جوانان توجه و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند. منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح